Odstąpienie od umowy
Jeśli otrzymałeś swoje zamówienie, ale rozmyślisz się z zakupu, masz prawo do odstąpienia od umowy. W takim przypadku obowiązuje procedura zwrotu.
Termin zgłoszenia zwrotu
Na zgłoszenie zwrotu masz 14 dni od momentu otrzymania produktu.
Sposób zgłoszenia odstąpienia
Odstąpienie powinno zostać dokonane w drodze jednoznacznego oświadczenia woli na adres email: szpilkiwsypialni@gmail.com. Możesz użyć w tym celu wzoru formularza odstąpienia od umowy, znajdującego się tutaj.
Procedura rozpatrywania zwrotów
Zwroty rozpatrywane są przez nas w ciągu 7 dni od otrzymania zwracanego produktu. W tym terminie otrzymasz od nas maila z informacją o przyjęciu lub odrzuceniu zwrotu. W przypadku przyjęcia zwrotu, najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych zwrócimy Ci pieniądze.
Zwrot płatności nastąpi w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności za zamówienie. Jeśli płatność była dokonana za pośrednictwem usług takich jak PayPo, Przelewy24 czy przelew bankowy, zwrot zostanie dokonany przez te same kanały płatności.
Zwrot kosztów dostawy
W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy Ci wszystkie dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (do wysokości najtańszego zwykłego sposobu dostawy oferowanego przez nasz sklep). Jeśli wybrałeś inny, droższy sposób dostawy, nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu poniesionych przez Ciebie dodatkowych kosztów.
Koszty zwrotu towaru
Bezpośrednie koszty zwrotu produktu (przesyłki zwrotnej) ponosisz Ty. Oznacza to, że jesteś odpowiedzialny za opłacenie kosztów odesłania produktu do naszego sklepu.
Warunki zwrotu
- Zwracany produkt nie może być używany ani otwarty.
- Produkt powinien być zwrócony w nienaruszonym, zapieczętowanym opakowaniu.
Ograniczenia prawa odstąpienia
Produkty osobistego użytku, takie jak zabawki erotyczne, dostarczane są w zapieczętowanych opakowaniach. Zgodnie z art. 38 pkt 5 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta:
“Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.”
Ważne: Jeśli chcesz zwrócić zamówiony produkt osobistego użytku, nie otwieraj go. Produkty z naruszonymi plombami lub foliami ochronnymi nie podlegają zwrotowi i zostaną odesłane do nadawcy.
Termin odesłania produktu
Produkt powinieneś odesłać nam na swój koszt niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin uważa się za zachowany, jeśli produkt zostanie wysłany przed upływem czternastu dni.
Adres do zwrotu:
PHU MAG Artur Goć
ul. Morenowa 6
80-172 Gdańsk
tel. 608 023 729
Nieodebranie przesyłki
Jeśli nie odbierzesz przesyłki z paczkomatu lub od kuriera, umowa sprzedaży zawarta między nami nadal obowiązuje zgodnie z przepisami prawa. Zgodnie z art. 535 Kodeksu cywilnego, sprzedawca zobowiązuje się przenieść na kupującego własność rzeczy i wydać mu rzecz, a kupujący zobowiązuje się rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę.
W takiej sytuacji mogą powstać koszty związane ze zwrotem nieodebranej przesyłki do naszego sklepu. Pamiętaj, że jesteś zobowiązany do pokrycia tych kosztów.
Jeśli życzysz sobie ponownego wysłania przesyłki, możemy to zrobić po pokryciu przez Ciebie dodatkowych kosztów związanych z ponowną wysyłką. Prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów.
Aby uniknąć nieporozumień i dodatkowych wydatków, prosimy o odbieranie zamówionych przesyłek. W przypadku jakichkolwiek trudności z odbiorem zachęcamy do kontaktu z nami. Chętnie pomożemy w znalezieniu najdogodniejszego rozwiązania.